Jak sprawują sie wasze klimatyzacje??w upały.
Zwiń
X
-
Klima (Climatronic) daje radę, ale czuć że odejmuje motorowni mocy - szczegolnie na niskich obrotach. Wydaje mi się, że lag jest dwa razy większy.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez genesisTo jak wszystko działa to po co pytasz?
Zamieszczone przez skalarmm jakieś 10 km muszę zrobic i jest przyzwoicie.
Komentarz
-
-
chłodzi bez zastrzeżeń.
Jakieś 2-3 min i już jest znośnie. Okien nie otwieram (garaż pod blokiem) a temperatura nastawiana jakieś 4-5 stopni poniżej otoczenia, jak przekracza zewnętrzna 30 to zatrzymuję wnętrze na 25(climatronic). A to dlatego że mam wrażliwego pasażera w wieku 4,5 miesiąca i zbyt dużego szoku termicznego nie zniesie.
Fakt - czuć ubytek mocy. Ale wybór - jechać wolniej a komfortowo - w temperaturze jaka jest w tym tygodniu w ciągu dnia, jest do przewidzenia.
Poza tym - siedzisz wygodnie, temperatura wewnątrz znośna, a obok w aucie wszystkie szyby w dole, towarzystwo się smaży i nie dowierza że u ciebie okna pozamykane :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
Bezcenne - resztę płacę kartą Mastercard
Komentarz
-
-
Climatronic chodzi wyśmienicie,
otwierając drzwi otwieram automatycznie wszystkie szyby, zanim odpalę powietrze się wymieni.
Z tego co wiem nie jest bezpieczne ustawianie temperatury niższej niż 8 stopni C od temperatury otoczenia bo można się nabawić problemów zdrowotnych (przeziębienie, gypa...). :?
Komentarz
-
-
Daje radę, w porównaniu z poprzednim autkiem (Fabia) dużo wydajniejsza. Dziś, kiedy było 34 st. w cieniu, a auto kilka godzin postało na słońcu, znośnie w środku zrobiło się po ok. 20 minutach jazdy (okna na początku oczywiście otwarte). Ale jak się już w końcu schłodziło, to utrzymanie komfortowej temperatury w kabinie nie stanowiło problemu.
Mam tylko jedno zastrzeżenie - temperatura w środku auta ma się zwykle nijak do tej ustawionej na pokrętle, ta rzeczywista jest zwykle o ładne kilka stopni wyższa. Na przykład ustawiam 22 stopnie, na początku wieje z pełną siłą zimnym powietrzem, po jakimś czasie temperatura nawiewu się podnosi, a obroty dmuchawy spadają pomimo, że w środku z pewnością jest nadal więcej niż 22 st. Jak chcę mieć rzeczywiście około 22, to trzeba ustawić jakieś co najwyżej 20. Chyba po prostu usytuowanie czujników temperatury w kabinie jest niezbyt szczęśliwe. Co ciekawe, na tym samym ustawieniu potrafi być w środku raz komfortowo, innym razem za ciepło bez reakcji układu w postaci choćby wzmocnienia nadmuchu, wtedy trzeba albo ręcznie zwiększyć nadmuch albo obniżyć zadaną temperaturę. Reakcja climatronica na wzrost temperatury w kabinie jest zbyt opóźniona. Czy u Was też tak jest?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loydCały czas właczony (rozumiem, że po to jest co by nie bawić się we włączanie obiegu samemu jak za IKARUSEM w korku jadę).
O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
U mnie chłodzi jak ta lala. Mam "lodówkę", więc w upały szybko schładzam ustawiając dmuchawę na "III", a po schłodzeniu na "I" i jest gitara... Tylko wkurzają mnie 2 rzeczy:
1. auto poniżej 2000obr. wyraźnie słabnie,
2. w mieście wzrasta spalanie o jakieś 1,5l (według MFA)
Obie powyższe sprawy cholernie denerwują w czasie przejazdów miejskich.
Ale na trasie lalka - spalanie rośnie nieznacznie, spadek mocy nie jest aż tak dramatyczny...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotrainTo "coś" u mnie niby klimatyzacja (ambiente) działa tak, że mam non stop chore gardło
Nie mogę się doczekać nowego auta z climatronikiem.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez hotrainTo "coś" u mnie niby klimatyzacja (ambiente) działa tak, że mam non stop chore gardło
Nie mogę się doczekać nowego auta z climatronikiem.
Komentarz
-
Komentarz